niedziela, 19 lipca 2009

mgr offca scrapuje :D

I się udało :D
Dziękuję tym, którzy trzymali kciuki :)
W czwartek, 16 lipca, około godziny 11.15 zostałam panią magister offcą :D z piąteczką na dyplomie !!!
Zaraz po powrocie do domu z czystym sumieniem wzięłam się za album. W ten oto sposób moje prace nad nim zostały zakończone w piątek wieczorem :) (w międzyczasie w piątek skoczyłam do pracy na 4h ;))
Chwilowo jedna fotka wyników mojej pracy, siostra jutro wpadnie z lustrzanką.
Chwilowo aparatu poza tym w komórce nie posiadam, ale mam nadzieję, że wkrótce się to zmieni. Na razie planuje zakup nowego kompakta, a niedłguo po nim nikonka :D
Album w pudełku, wykonanym również własnoręcznie ;)
Image Hosted by ImageShack.us
Już zabieram się za kolejny projekt. Tym razem album dla teściowej. Tematyka ta sama, ślubna. Tyle, że tym razem nasz ślub na tapecie. W końcu dostanie album, na który czekała tyle czasu. Muszę powybierać fotki, rozplanować wszystko i zabrać się za postarzanie papieru :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)