niedziela, 10 lutego 2013

Zaproszenia na roczek Hani

Czas leci bardzo szybko. Dopiero co Majka obchodziła swoje pierwsze urodziny, a ja przygotowywałam zaproszenia na tą okazję. 
Teraz swoje święto miała Hania, moja siostrzenica, młodsza od Majki o 5 miesięcy bez jednego dnia :)
Przyjęcie urodzinowe było wczoraj, a ja wcześniej nie mogłam się zorganizować, żeby pokazać zdjęcia. 

Zaproszenia wykonane z papierów UHK Gallery Babie lato - Żwirek, Pajęczyca Tekla, Sąsiedzi i Buka 







Do kompletu będą jeszcze foldery na płyty ze zdjęciami z urodzin. Będą, bo jeszcze są w "proszku" i czekają na zmontowanie ;) 

Pozdrawiam zaglądających i zapraszam ponownie

6 komentarzy:

  1. Świetne zaproszenia i bardzo ładnie wyglądają związane:) Zaskakuje mnie ten scrap ile w nim możliwości składania, zamykania, związywania.... A i jeszcze zapomniałam, ze kolory bardzo mi się podobają, a zaproszenia nie są "cukierkowe" tylko ślicznie dziewczęce :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję bardzo za opinię :) A "model" zaproszenia zrobiony na podstawie tego kursu http://www.splitcoaststampers.com/resources/tutorials/joy_fold_card/

    OdpowiedzUsuń
  3. Offca, ale Ty zdolna jesteś:) Zaproszenia cudne:) A czas faktycznie szybko leci... jeszcze 3 miesiące i my też będziemy świętować roczek;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki Madziu. Czas leci bardzo szybko. Zanim się obejrzymy, będzie wrzesień i już drugie urodziny :) Dziś się zorientowałam, że niedługo, bo już w połowie kwietnia, miną 2 lata jak w Stargardzie mieszkamy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. a ja zapytam wprost, gdyz jestem pod gromnym wrażeniem dzieła...
    czy zdecydowała by się Pani i za ją kwote wykonać max 15 zaproszeń na roczek mojej córczki HANI ?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam, zapraszam do kontaktu mailowego, coś pomyślimy ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)