niedziela, 16 listopada 2014

Mediowo - scrapowo dla WOŚP vol.1

Czas leci, połowa listopada za nami. Wielkimi krokami zbliżają się święta 
Bożego Narodzenia, później Sylwester, Nowy Rok, a co po nim?
Oczywiście finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, na dodatek to już 23. finał


Dla mnie tym razem nieco bardziej wyjątkowy, bo 11 lipca tego roku życie naszej Majki uratował sprzęt, który został zakupiony przez Fundację dla Samodzielnego Publicznego Szpitala Klinicznego PUM w Szczecinie i przekazany na tamtejszy oddział diabetologii dziecięcej.
Tego dnia Majka trafiła tam w ciężkim stanie z diagnozą - cukrzyca typ 1.
Na szczęście dzięki rozpoczętemu przez Fundację WOŚP w 2001 roku programowi leczenia dzieci pompami insulinowymi, nasze dziecko może się cieszyć normalnym życiem, bez siedmiu zastrzyków insuliny dziennie, gdyż taką osobistą pompę insulinową dostała, już w "prezencie" od NFZ ;) (do 2008 pompy kupowała i przekazywała Fundacja)

Ale do rzeczy, bo się rozpisałam :) 
W tym roku, jak w roku poprzednim i latach wcześniejszych, biżuteryjki uruchomiły wspólną akcję tworzenia biżuterii, z licytacji której, dochód zostanie przekazany na konto 23 finału WOŚP.
Link do strony całej akcji http://bizuteryjkidlawosp.pl/



Jak w roku poprzednim, scraperki, w ramach współpracy z biżuteryjkami, przygotowują pudełeczka na te cudowności.
Po raz drugi miałam przyjemność i ja wziąć udział w akcji.

Na razie mogę zdradzić tylko, że moje pudełko zostało wykonane do bransoletki, ale jakiej, o tym przekonacie się niedługo. Na pewno będzie słodko i miodowo.

W takim klimacie zostało wykonane przeze mnie pudełko - drewniana szkatułka. Niczym ociekające miodem ciasteczko :) Ale oceńcie sami







A na koniec moja mordka wraz z pudełkiem ;)


Do ozdobienia pudełka użyłam mediów 13arts:
gesso, którym zagruntowane jest całe pudeło
papierowych różyczek w dwóch wielkościach
i przepięknej kredowej mgiełki Yellow Amber 
(no zakochałam się w niej :D )


Wytrwałych pozdrawiam i dziękuję za uwagę :)

3 komentarze:

  1. Pierwszy raz oglądam Twoje prace i jestem pełna podziwu. Pudełeczko jest piękne a kolory cudne:) Pozdrawiam Serdecznie :) http://aparte19.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne pudełeczko fajna kompozycja kwiatowa

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dziękuję za opinie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)