sobota, 1 grudnia 2012

Harmonijkowy album roczkowy

W końcu udało mi się zrobić coś związanego z moim dzieckiem (poza zaproszeniami oczywiście) :) 
Wywołanie zdjęć idealnie zgrało się z wydaniem nowej kolekcji papierów przez Piątek Trzynastego, "Dobrze wiedzieć", która po prostu idealnie pasowała do tematyki mojego albumu. Dziecięco, ale delikatnie i pastelowo. Do tego ten arkusz elementów do wycięcia :D Moim marzeniem jest jeszcze arkusz samego alfabetu jako dodatek do kolekcji :D

Cięłam, szyłam, wycinałam, kleiłam i podklejałam, zużyłam prawie prawie 800 kosteczek 3D, 2 zestawy papierów z kolekcji "Dobrze wiedzieć", łącznie 3 arkusze Elementów, arkusz Fancy Pants "Welcome Baby - Baby Mine Cards" i papier The Scrap Cake "Moje prywatne Szczęście - Słuchaj swego serca".

Kurs na tego typu album, już do zobaczenia na blogu Scrap Butiku :)  

I po połączeniu tego wszystkiego razem ze zdjęciami Majki, powstał taki oto album 

















I jeszcze kilka szczegółów









W tym miejscu bardzo chciałam podziękować Gosi S. za zmotywowanie mnie do stworzenia tego albumu :) 

Pozdrawiam odwiedzających i zapraszam ponownie :)

5 komentarzy:

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)